EG SafetyNet

Én samlet løsning



EG SafetyNet er et alt-i-ét cloudbaseret og modulopbygget administrationssystem til arbejdet med arbejdsmiljø.

De enkelte moduler understøtter de forskellige dele af arbejdet med arbejdsmiljø lige fra Hændelser, APV, HR, tilsyn og egenkontrol til forsikrings- og kursusadministration. Organisationer kan selv vælge, hvilken kombination af EG SafetyNet moduler de ønsker.

Effektiv administration


Med EG SafetyNet kan man samle alle de forskellige administrative opgaver i ét enkelt IT-system. EG SafetyNet håndterer alle faser af administrationen forbundet med arbejds- og tingskader, HR-samtaler og -undersøgelser, risikostyring og kursusafholdelse. Når alt fra medarbejder-stamdata, registreringer og analyser til opfølgningsprocesser samles i ét system, optimeres ressourcerne. I undgår unødvendigt dobbeltarbejde, fordi alle relevante informationer findes i systemet. Registreringer lavet i ét modul kan nemt importeres til et andet modul eller eksporteres til en rapport, en særlig filtype eller et andet system (f.eks. EASY).

Risikobaseret tilgang



EG SafetyNet understøtter en risikobaseret tilgang for kortlægninger, audits, handlingsplaner og årsagsanalyser.

En app til hele EG SafetyNet



Supplér EG SafetyNets browserbaserede løsning med EG SafetyNet-appen. Appen understøtter centrale funktioner fra EG SafetyNet, og du kan fx registrere arbejdsulykker, nærved-hændelser, tilsyn, APV’er og handlingsplaner.

Læs mere: https://eg.dk/it/eg-safetynet/